Search This Blog

May 20, 2017

Budincă de ovăz cu roșcove, banane și unt de arahide (overnight oats)


De când a venit vara ne petrecem tot timpul liber pe afară, așa că am trecut pe regim de mâncăruri ultrarapide, pe bază de salate cu brânză și muuuuulte fructe. Timp de scris pe blog nu a mai fost deloc, nu știu unde fug orele.
Până și dimineața parcă suntem mai grăbiți decât de obicei, așa că m-am gândit la tot felul de variante de mic dejun care să poată fi pregătit cu o seară înainte. Așa am descoperit "overnight oats", fulgii de ovăz hidratați peste noapte, cu diverse adaosuri (nu mi-a venit să cred ce textură faină, de budincă, au).
În plus, îmi ia 3 minute să îi pregătesc seara, iar dimineața nu mai am grija micului dejun.

Ingrediente (pentru un recipient de 500ml - perfect pentru 2 copii):
- 1/2 de cană de fulgi de ovăz instant;
- 1/2 de cană de lapte;
- o cutiuță de 150 ml de iaurt grecesc;
- 1 lgț seminte de chia;
- 1/2 lgț extract de vanilie;
- 2 lg unt de arahide;
- 2 lg pudră de roșcove;
- o banană tăiată cubulețe.

Mod de preparare:
Se amestecă toate ingredientele într-un bol și apoi se toarnă amestecul în borcane cu capac. Se lasă la frigider peste noapte.
Au avut mare succes la copii, așa că urmează să testăm și alte combinații.
Poftă bună!


No comments:

Post a Comment