Search This Blog

Aug 3, 2016

Rondele de dovlecei in crustă de nuci

Am cumpărat niște dovlecei foarte drăguți și colorați și am testat două rețete noi (dar foarte, foarte simple). Mai întâi am făcut rondele de dovlecei în crustă de nuci. O delicatesă!
(A doua rețetă este cea de chifteluțe din dovlecei și o găsiți aici).



Pentru această rețetă, aveți nevoie de:
- 1 dovlecel;
- 1 ou;
- nucă măcinată (se poate înlocui cu pesmet, semințe/nuci de orice fel râșnite/măcinate).

Am curățat un dovlecel, l-am feliat și, ajutată de copilul mare, am decupat centrul fiecărei felii cu ajutorul unor forme de biscuiți. Le-am dat apoi, pe rand, prin faina, ou și nuci macinate.



Am asezat feliile astfel obtinute in tava, pe hartie de copt.



Le-am lăsat în cuptorul preîncălzit (200 de grade C) până s-au rumenit frumos (cca 20 min). Le-am servit lângă un sos de iaurt cu puțin mărar. Poftă bună!

No comments:

Post a Comment