Search This Blog

Jul 26, 2016

Pizza cu blat de broccoli si conopida


In ultimele 3 zile, fetita mea ceruse "pizza, pizza, pizza", astfel încât am decis să fac mini-pizze cu broccoli și conopidă, o variantă mai sănătoasă și mai "baby-friendly" decât pizza clasică (nu că n-aș savura cu plăcere din când în când o "quattro formaggi").
Am mai făcut pizza cu blat de conopidă, însă de această dată m-am inspirat dintr-o rețetă a d-nei Laura Adamache (http://www.lauraadamache.ro/2015/01/mini-pizza-de-conopida.html#_) și am făcut varianta "mini", mai ușor de gestionat de către cei mici.

Așadar, aveți nevoie de:
- 600g mix de conopidă și broccoli (fierte);
- 200g mozarella (pentru bebeluși alegeți varianta cea mai puțin sărată);
- un ou;
- puțin busuioc uscat;
- puțin oregano uscat;
* pentru adulți se pot adăuga sare și piper, după gust;
- topping-uri la alegere: eu am folosit felii de roșii, ciuperci și ceapă.

Metoda: Fierbeți bine conopida și broccoli, scurgeți apa (puteți să le presați ușor într-o sită sau să folosiți un șervet), apoi pasați-le. Se adaugă mozarella rasă, oul și condimentele.



Într-o tavă tapetată cu hârtie de copt se formează mini-pizzele. Folosiți orice formă, dar țineți cont că pizzele trebuie să aibă o grosime de aproximativ 6mm.


Coaceți în cuptorul preîncălzit la 180 de grade C, aproximativ 15-20 min, până devin aurii.

Adăugați topping-ul și mai lăsați câteva minute la cuptor.


Et voila!


Am servit alături de o doradă la grătar. Pofta bună!

No comments:

Post a Comment