Search This Blog

Jul 26, 2016

Salată de cartofi copți



Îmi plac tare mult cartofii copți. Și, având și ceva legume proaspete și gustoase prin casă, m-am gândit să le combin într-o salată caldă însă plină de prospețime, care a fost apreciată deopotrivă de cei mari și de cei mici.

Am folosit:
- 2 cartofi;
- o roșie;
- un ardei gras roșu;
- un castravete
- ceapă verde;
- o legătură de pătrunjel verde, proaspăt;
- ulei de măsline extra virgin.

Tăiați cartofii în cuburi, stropiți-i cu ulei și coaceți-i în cuptor până devin aurii.
Tăiați legumele în cuburi de dimensiuni similare și amestecați-le. Adăugați cartofii copți (după ce s-au răcit puțin), puțin ulei de măsline și presărați deasupra ceapă verde și pătrunjel tocat. Eu am adăugat în farfurie sare, piper și fulgi de chilli.

Poftă bună!

No comments:

Post a Comment