Search This Blog

Oct 8, 2016

Clătite umplute cu banană


În zilele de weekend când suntem toți acasă și nu ne grăbim să plecăm nicăieri, îmi place să pregătesc câte ceva deosebit pentru mic dejun. O idee drăguță, văzută pe Pinterest (am gasit rețeta originală aici), sunt aceste clătite umplute cu banană (întreagă).

Ingrediente:
Pentru clătite:
- un ou
- o cană de lapte;
- o cană de făină;
- un vârf de linguriță de praf de copt;
- puțin praf de vanilie;
- o linguriță pudră de roșcove.

Pentru cremă:
- o banană și o linguriță de pudră de roșcove
sau
- unt de arahide

Pentru interior:
- 2 banane întregi.

Am amestecat în blender ingredientele pentru clătite, cu excepția pudrei de roșcove. Am copt, pe rând, 3 clătite albe și le-am pus deoparte, pe o farfurie.
Am adăugat pudra de roșcove în amestecul de clătite și am mai copt încă 3 clătite negre.

Separat, am amestecat o banană zdrobită cu o linguriță de pudră de roșcove și am obținut, astfel, o cremă (intenționam să folosesc unt de arahide însă am constatat că fusese deja mâncat :))

Am așezat pe o farfurie o clătită albă, am adăugat o linguriță de cremă de banană cu roșcove (am întins-o pe toată suprafața) și am pus deasupra o clătită neagră. Am întins un nou strat de cremă și, în mijloc, am așezat o banană întreagă. Am rulat clătitele în jurul bananei și am obținut o ruladă, pe care am feliat-o cu un cuțit.
Am repetat cu încă un set de clătite și o banană. Alte două clătite s-au mâncat simple.

Poftă bună!

No comments:

Post a Comment