Search This Blog

Oct 21, 2016

Biscuiți cu mere, pere și nuci


În mod frecvent, după gustările de fructe ale celor mici, rămân jumătăți de mere, pere, portocale, banane etc. Pretextul perfect pentru a le include într-o rețetă de pancakes sau de biscuiți pentru gustarea următoare.
Ieri am avut o jumătate de măr și o jumătate de pară și, cât au dormit fetele la prânz, le-am făcut niște biscuiți delicioși cu fructe și nuci (mirosul de nuci coapte mi se pare grozav, îmi amintește de Crăciun, așa că îmi place adaug nuci la cele mai multe rețete).

Ingrediente:
- 100g de unt;
- 1/2 de măr;
- 1/2 de pară;
- 100g de nuci măcinate;
- 200 - 220 g făină (cantitatea exactă depinde de cât de moi sunt fructele).

Metoda:
Se taie untul rece cubulețe, se pune peste 200 g făină și se frământă cu mâna până obțineți un amestec nisipos. Se adaugă fructele date pe răzătoarea mică și nucile măcinate. Se frământă și, dacă este cazul, se adaugă încă puțină făină, până se obține un aluat ferm.
Se formează o bilă de aluat, se învelește în folie de plastic și se dă la frigider pentru minim 30 de minute.
Se scoate, se întinde o foaie cu sucitorul și se taie biscuiții în formele dorite. Se pun într-o tavă, pe foaie de copt și se dau la cuptor la 190 de grade, pentru aproximativ 15 - 20 de minute (până se fac aurii).
Sunt foarte, foarte buni și vor merge perfect în ghetuțe, de Moș Nicolae.

Poftă bună!



No comments:

Post a Comment