Search This Blog

Oct 6, 2016

Petrecerea de 1 an a mezinei noastre

Duminica trecută am organizat o petrecere pentru fetița noastră cea mică (a împlinit un an). Am făcut un grătar în aer liber, pentru a profita de ultima zi călduroasă din această toamnă dar asta nu a însemnat că "meniul" s-a limitat la carne friptă. Am pregătit diferite tarte (quiche) cu legume și cu carne, brioșe cu mălai și cu brânză, platou cu brânzeturi (pentru adulți, că erau mucegăite și sărate :D) și mai multe deserturi baby friendly - banana bread, cozonac, biscuiți, budincă de tapioca etc.

Recunosc, planificarea și pregătirea meniului mi-au luat destul de mult timp dar - zic eu - rezultatul a fost bun, așa că a meritat. În perioada următoare voi posta toate rețetele, poate vă inspiră pentru următoarea petrecere pe care o organizați pentru cei mici. 

Cel mai mare succes l-au avut tartele, care s-au mâncat până la ultima firimitură. 


Fotografiile sunt făcute de Tamara Boskovici Dereta, pe care o gasiti pe facebook  si pe instagram.

Pe curând!

No comments:

Post a Comment