Search This Blog

Oct 24, 2016

Mini tarte cu blat din pâine


Ca să nu se plictisească fetele mele de omletele de la mic-dejun, am schimbat azi puțin forma de prezentare și am adăugat un blat de pâine. A ieșit un fel de mini-tartă-omletă în straturi: baza din pâine, un strat de omletă cu spanac, unul de omletă cu ciuperci și deasupra felii de roșii cherry. Rețeta necesită puțin timp și rezultatul este destul de festiv.


Ingrediente:
- 2 felii foarte subțiri de pâine;
- o mână de spanac / mangold;
- 4-5 ciuperci mici, champignon;
- 2 ouă;
- 4-5 roșii cherry (sau o roșie mare).

Metoda:


Se rup feliile de pâine, se pune câte un strat subțire în fiecare formă de silicon (în primele am pus bucăți mai mari, rupte la dimensiunea formei iar în ultimele am așezat bucățelele mai mici rămase - se încheagă la copt) și se tasează cu degetele. Se opărește spanacul și se taie mărunt, se toacă ciupercile și se feliază roșiile.




În două boluri separate se bat două ouă. Peste primul se adaugă spanacul, peste al doilea ciupercile. Se toarnă apoi în fiecare forma de silicon câte o lingură din omleta cu spanac și, deasupra, câte o lingură din cea cu ciuperci.




Se adaugă felii de roșii și se dă la cuptor, la 190 de grade, pentru 20-30 de minute (până se încheagă compoziția și se coc roșiile de deasupra).









Se lasă la răcit în forme (în ultimele 5 minute la cuptor, se poate pune deasupra și o feliuță de mozarella sau puțin cașcaval ras).
 Poftă bună!

No comments:

Post a Comment